Neem contact op

Volg uw bestelling

Direct weten wat de status van uw bestelling is en wanneer deze bezorgd wordt? Bekijk het via de status-pagina van uw bestelling.

Veelgestelde vragen

Wanneer komt mijn bestelling?

U kunt de actuele status van uw bestelling controleren op deze pagina.

Wat is de levertijd?

Bestellingen worden iedere werkdag om 16:00 uur verzonden. Bij verzending zonder traceercode wordt in Nederland in 86% van de gevallen de volgende dag geleverd. In sommige gevallen kan er vertraging ontstaan, die kan oplopen tot 5 werkdagen. Verzendingen met traceercode worden vrijwel altijd de volgende dag geleverd. Naar België is de levertijd gemiddeld 1 tot 3 werkdagen extra. Bestellingen worden afgeleverd van dinsdag t/m zaterdag. Meer informatie…

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Voor alle producten in onze webshop geldt een bedenktijd van 30 dagen. Ga voor het stappenplan en andere informatie naar de pagina Retourneren.

Wat zijn de verzendkosten?

In Nederland kunt u kiezen tussen gratis verzending zonder traceercode of betaalde verzending met traceercode voor € 2,50.Het verzendtarief naar België is afhankelijk van het gewicht van de bestelling. Voeg de artikelen toe en ga naar de pagina om af te rekenen. Voordat u uw gegevens invult ziet u de verzendkosten. Bij een bestelling vanaf € 50,- betaalt u geen verzendkosten.

Ik heb geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

Heeft u uw bestelnummer genoteerd? Dan kunt u via deze pagina controleren of uw bestelling goed is ontvangen. Het kan ongeveer 15 minuten duren voordat u de bevestiging ontvangt. Heeft u na een kwartier nog geen bevestiging ontvangen, dan raden we aan om de spamfolder van uw e-mailprogramma te controleren. Anders kunt u contact met ons opnemen.

Contactformulier

Onderwerp

Heeft u een track & trace code, en geeft de code aan dat de bestelling is bezorgd? Neem de volgende dag contact met ons op. Wij kunnen op de dag zelf geen contact opnemen met PostNL of DPD. In de meeste gevallen is te vroeg ‘bezorgd’ gescand en komt de bezorger alsnog.

Is uw bestelling verzonden zonder track & trace? U ziet de verwachte bezorgdatum via de status-pagina.

Beschadigd: voeg een foto van de schade toe.

Incompleet: geef duidelijk aan wat er ontbreekt.

Verkeerd artikel: voeg een foto van het ontvangen (verkeerde) artikel toe.

Wilt u een artikel retourneren/ruilen omdat het niet naar wens is of verkeerd besteld? Ga dan direct naar deze pagina voor de retourinstructies. In andere gevallen raden we aan eerst dit formulier in te vullen.


Uw naam


Uw e-mailadres


Bestelnummer (indien van toepassing)


Uw bericht


Afbeelding toevoegen

Beveiligd met reCAPTCHA Privacy Voorwaarden

Andere contactmogelijkheden

Berichten van alle contactmogelijkheden komen bij ons centraal binnen, dus één bericht is voldoende voor een snel antwoord.

Volg bestelling
Direct inzicht

Bedrijfsgegevens

Kantoor Voorstraat 49
1931 AH Egmond aan Zee

Magazijn Pieter Schotsmanstraat 42
1931 AR Egmond aan Zee
Alleen op afspraak

KvK 34357566

BTW NL001261178B23

iDEAL iDEAL Billie Mastercard Visa PayPal KlarnaApple Pay +10 DPD PostNL DPD DHL VSDV